Багатоіскровий розпал пічкок автомобіля ЗАЗ усіх модифікацій
|
|
Vadim_K | Дата: Чт, 08.12.2011, 01:21 | Сообщение # 1 |
 злоєбучийзазоман
Группа: Проверенные
Сообщений: 111
Статус: Offline
| Як відомо, що на зазіку розпалювання пічки відбувається за рахунок свічі накалювання, яка споживає струм від 18 до 20А...хоча свічка і не ввімкнена в мережу постійно, а під час виходу на автономну роботу відмикається, всеодно споживає значний струм на протязі тривалого часу, а саме - необхідно ввімкнути перемикач пічки в перше положення витримати його в такому режимі до 30-45 сек ( в даний час свічка працю - розігрівається), далі перемкнути у друге положення перемикач пічки і наголошу!!! - нормально відрегульована пічка на протязі 45 - 90 секунд він має вийти на автономну роботу і подача напруги на свічу відімкнеться. За ці 75 - 135 сек (в ідеальному варіанті, а зачасту це далеко від ідеалу) при таких струмах розряду суттєво страждає акумуляторна батарея (АКБ)і в неї суттєво падає ємність, що в подальшому ускладнює пуск двигуна особливо у зимовий час коли температура переходе позначку нижче нуля і АКБ сама по собі губе ємність і має більший внутрішній саморозряд). Тому я пропоную виготовлення системи багато іскрового розпалу пічки, а саме система замінює свічку накалювання на свічку через яку відбувається пробій високовольтного імпульсу додатнього потенціалу на корпус авто, внаслідок чого відбувається іскра і підпал суміші в камері згорання пічки, ця процедура аналогічна тій яка відбувається в камері згорання під час роботи двигуна внутрішнього згорання (ДВС).Дана система суттєво змензує струми споживання в момент розпалу пічки до 10-12 разів, що в свою чергу зменшує навантаження на АКБ і можливість багаторазого вімкнення пічки без запуску двигуна і роботи генератора, без опасінь в подальшому на ускладнений пуск двигуна в наслідок розряду АКБ, що суттєво збільшує привабливість пічки, її енерго-економічність, підвищує комфортабельність та зменшоє суттєво моторесурс ДВС. Для виконання такої системи там знадобиться катушка запалення і якась система її розряду і перезаряду.Для цих цілей є два варіанти втілення: I -це використання катушки на основі Б115 і їй подібних, і мультивібратора з потужним ключем для розрядки катушки на корпус. Для такої системи нам знадобиться: 1-Катушка запалення нова чи б/у, ціна 35 - 80 гр. 2-Реле, яке треба буде трішки модифікувати ціна 20-25 гр 3-Конденсатор 160В 4мкФ можна автомобільні ціна 20-30 гр 4-ВВ дріт 5-20гр 5-накінечник на свічу 5-8 гр 6-свічка ( автомобільна без юбки, бажано з використанням випарювача на неї) 7- ну і дроти та розєми для комутації - 3-5 гр Загалом ціна такої системи виходе в межах 90 - 170 гр (відповідно ціна на систему вказана з б/у і нових запчастин)... проте дана система хоч і є надзвичайно надійна, але не досконала...платимо відповідно досконалістю за її простоту... основна проблема це є велика частота закорочення катушки... в свою чергу малий час її заряду і по при нормальну за розміром іскру, остання має малу потужність...часом можлива проблема закоксування свічки і мала вирогідність пробою іскри через копоть...особливо це відчутно на поганому бензині ( А-76, А-80 з відповідно "хороших" заправочних станцій. II - складніший і дорожчий...проте надійніший і більш ширший і багатофункціональний. У другумо варіанті застосовується : 1-катушка запалення 27.3705 або аналогічні по конструкції (така як для БСЗ для ваз 08,09 і таврія) ціна 80-130 гр, б/у 60гр 2-комутатор для БСЗ (така як для БСЗ для ваз 08,09 і таврія) 60-80 гр б/у 45гр 3-генератор імпульсів - оріентовно 20-25 гр 4-пучок дротів до 30-35 гр 5-ВВ дріт 5-20гр 6-накінечник на свічу 5-8 гр 7-свічка ( автомобільна без юбки, бажано з виготовлення випарювача на неї) Дана система дозволяє отримати виско-енергетично заряджену іскру, і надійний розпал і роботу пічки.Також ви з користю використовуєте ті елементи які повинні возити з собою, як елементи які швидко і раптово можуть вийти зладу і без яких неможливо надалі продовжувати рух з безконтактними системами запалення БСЗ, а саме: запасну катушку, комутатор, генератор імпульсів і набір дротів для комутації. Відповідно ціна такого девайсу коливається в межак 160 гр до 270 гр...відповідно ціни названі середньо риночні...проте можливий варіант що б/у запцацки я найду трішки дешевше...проте то буде швидше приємна новина і несподіванка, а ніж обєкт надії та сподівань...))). Ціни названі за запчастини....за роботу я беру ще трошки, але в межах розумного з урахуванням якості виконання робіт і технік безпеки. Також при бажанні господаря відбувається індивідуальний підхід по монтуванню даних систем з урахуванням усіх ваших примх Також можлива модернізація вашої пічки, з переводом двигуна з підшипників ковзання на підшипник кочення, збільшення продуктивності повітряного потоку, та можливості встановлення системи обдуву шкла, під час якої працює лише електромотор і не працюють інші елементи пічки, та декількох позиційний вибір швидкостей обдуву шкла.
Всі питання задавайте в О.П. (Л.С.), розкажу поясню, пораджу...одним словом надам усю вичерпну інформацію Прохання !!! ЛЮДИ !!! не загижуйте тему питаннями, а чо так чи сяк, а чо по таких принципах чи схемах,а не по інших...згоден, що варіантів виконання даних систем є надзвичайно багато...від кольору до вибору, проте я вибрав ті які зручні будуть простому користувчеві, і він без сторонньої допомоги зможе легко і просто замінити певний блок чи елемент системи без сторонньої кваліфікованої допомоги... P.S. Діють передсвяткові знижки :biggrinsanta:
Сообщение отредактировал Vadim_K - Чт, 08.12.2011, 13:55 |
|
| |
Rosko | Дата: Чт, 08.12.2011, 16:04 | Сообщение # 2 |
 Маніяк
Группа: Администраторы
Сообщений: 329
Статус: Offline
| Рідна катушка не підійде?
|
|
| |
Vadim_K | Дата: Чт, 08.12.2011, 20:44 | Сообщение # 3 |
 злоєбучийзазоман
Группа: Проверенные
Сообщений: 111
Статус: Offline
| під другий варіант не підійде
|
|
| |
TracK | Дата: Ср, 14.12.2011, 10:09 | Сообщение # 4 |
Группа: Администраторы
Сообщений: 270
Статус: Offline
| підписуюсь на варіант із знижкою з "встановлення системи обдуву шкла, під час якої працює лише електромотор"
|
|
| |
Vadim_K | Дата: Ср, 14.12.2011, 10:23 | Сообщение # 5 |
 злоєбучийзазоман
Группа: Проверенные
Сообщений: 111
Статус: Offline
| Ок....наразі збирається експерементальна схема, яка зможе замінити порівняно з другим варіантом і комутатор і генератор імпульсів, і працюватиме сумісно з рідною катушкою... наразі сказати що система однозначно класно працює то не можу... провожу її наладку і настройку, а далі буду її "мучати" безперебійним увімкненням і багатотривалим часом роботи... тобто зараз система проходе випробування...якщо все ок буде, то вона переселиться в мініатюрний гарний корпус, і буде коштувати значн дешевше ніж другий варіант...якщо підходе таке, ва, то прошу ще трішки зачекати...
|
|
| |
TracK | Дата: Ср, 14.12.2011, 13:17 | Сообщение # 6 |
Группа: Администраторы
Сообщений: 270
Статус: Offline
| Як на мене найважливіше в варіанті - більша найдійність роботи. Якщо останній варіант з рідною катушкою такий і буде - я +. Жду... перший в черзі Якшо ні (не получілось/не факт що краще) - то 1 або 2 варіант, в залженості який буде краще конкретно в мому випадку.
|
|
| |
Vadim_K | Дата: Пт, 16.12.2011, 11:49 | Сообщение # 7 |
 злоєбучийзазоман
Группа: Проверенные
Сообщений: 111
Статус: Offline
| Відпишуся по перших отриманих результатах....Система працює, іскра шалена, тепер справа за настройкою параметрів з осцилографом, для забезпечення оптимальної частоти і часу тривалості імпульсу, далі буду моделювати друковану плату, під неї буде підбиратися корпус в який то все змонтується...одним словом наразі все проходе вдало...надіюсь скоро зможу продемонструвати вам готовий виріб...
|
|
| |
TracK | Дата: Пт, 10.02.2012, 15:43 | Сообщение # 8 |
Группа: Администраторы
Сообщений: 270
Статус: Offline
| А як там справи з новою системою? А то і свята вже пройшли...і он холоди вже скоро ніби відступати мають =) а апдейтів немає. Коли вже буде демонстрація готового виробу?)
|
|
| |