[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Червоний 968м by AndriyZaets
AndriyZaetsДата: Пн, 12.12.2011, 20:31 | Сообщение # 1
Группа: Проверенные
Сообщений: 17
Статус: Offline
Всім доброго дня. Мене звати Андрій, я з міста Івано-Франківська.
Зазік появився в мене в 2009 році. Тоді я вчився в автошколі, і авто було потрібне виключно для того, щоб набрати навиків водіння. Поїздити на машинці довго не вдалось, оскільки чомусь пропали гальма ( навіть після двох кап-ремонтів гальм- я незміг зрозуміти що ж з ними сталося)
Так як я невмію красиво говорити, і писати))), опишу що було зроблено з автомобілем за той час, відколи він в мене.
1 Двигун
Я купив авто з двигуном М408.
Замінив двигун на МЕмз 968 ГЄ ( нібито 45 к.с.)
Повний капремонт двигуна,- шліфування колінвалу, розточка циліндрів під 79мм, заміна шатунів, клапанів, гнізд клапанів.
2 КПП
Заміна всіх розхідників ( сальників, масла ), на початку 2011 року заміна КПП на нову.
3 Предня підвіска
Нові амортизатори, пружини, всі розхідники, нові передні гальмівні циліндри, гальмівні шланги.
Після ДТП - заміна передньої балки, проточка втулок під нові ричаги, знову заміна всіх розхідників, знову нові амртизатори.
4 Задня підвіска
Нові амортизатори, пружини, задні гальмівні циліндри.
Незнаю до чого дописати заміну ГТЦ, і ГЦС biggrin
5 Електрика
Тут поки що без серйозних втручань. Заміна всієї проводки на нову, і встановлення реле на фари.
6 Кузов
Заміна двох дверей, двох капотів, передніх крил, частини "морди", частини лівої боковини, і задньої панелі.
З кузова повністю знята фарба.

Далі в планах:
Підготовка до, і нарешті фарбування автомобіля, встановлення БСЗ, посадка головок циліндрів на 2-3мм, всатновлення дискових гальм ( поки в дуже далекій перспективі ).

З.І. пробував вставити фотки, пише " знайдено заборонені ВВ коди IMG або URL"
 
RoskoДата: Пн, 12.12.2011, 20:47 | Сообщение # 2
Маніяк
Группа: Администраторы
Сообщений: 329
Статус: Offline
перший нах biggrin
з вставленням фото я зара бавлюсь whistling

через пару хвилин:

вже справив, можеш загружати.
якщо в галерею то фото має займати не більше 150кб
 
AndriyZaetsДата: Пн, 14.01.2013, 15:53 | Сообщение # 3
Группа: Проверенные
Сообщений: 17
Статус: Offline
Я погрунтувався!


Грунт Novol protect 300 4+1, під ним кислотний грунт АРР.

Додано (15.04.2012, 20:18)
---------------------------------------------




Поки без коментарів

Додано (14.01.2013, 15:53)
---------------------------------------------
Шось я давненько нічого не писав...
За цю осінь вспів наїздити 2тис. км. Привик до машини. Тепер страшно в автобусах їздити biggrin
Серйозних поломок не було, лиш постійно текли гальма.
В кінці сезону зняв двигун, щоб поміняти зчеплення, і тут почалось:
поміняв трамблер ( 2410 ), карб ( 21081 ), розподільний вал, зі зміненими фазами, рочточив канали в впускому колекторі і головах, замінив всі прокладки і сальники в двигуні і кпп,
От що з того вийшло

 
RoskoДата: Вт, 15.01.2013, 13:28 | Сообщение # 4
Маніяк
Группа: Администраторы
Сообщений: 329
Статус: Offline
зря ти гену пофарбував, зря....
краще б відшкурив до блиску і залакував! як і кришки клапанів! wink
 
AndriyZaetsДата: Вт, 15.01.2013, 18:50 | Сообщение # 5
Группа: Проверенные
Сообщений: 17
Статус: Offline
Цікава ідея, треба буде то обдумати. Може навесні і перемалюю.
Сьогодні потік новий сальник колінвалу sad поміняти невспів, то вже темніло, а гаража в мене поки-що немає.
 
BIKERДата: Нд, 10.02.2013, 10:06 | Сообщение # 6
Группа: Проверенные
Сообщений: 114
Статус: Offline
нічо міняй і приїжджай на зустріч))
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: