Червоний 968м by AndriyZaets
|
|
AndriyZaets | Дата: Пн, 12.12.2011, 20:31 | Сообщение # 1 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 17
Статус: Offline
| Всім доброго дня. Мене звати Андрій, я з міста Івано-Франківська. Зазік появився в мене в 2009 році. Тоді я вчився в автошколі, і авто було потрібне виключно для того, щоб набрати навиків водіння. Поїздити на машинці довго не вдалось, оскільки чомусь пропали гальма ( навіть після двох кап-ремонтів гальм- я незміг зрозуміти що ж з ними сталося) Так як я невмію красиво говорити, і писати))), опишу що було зроблено з автомобілем за той час, відколи він в мене. 1 Двигун Я купив авто з двигуном М408. Замінив двигун на МЕмз 968 ГЄ ( нібито 45 к.с.) Повний капремонт двигуна,- шліфування колінвалу, розточка циліндрів під 79мм, заміна шатунів, клапанів, гнізд клапанів. 2 КПП Заміна всіх розхідників ( сальників, масла ), на початку 2011 року заміна КПП на нову. 3 Предня підвіска Нові амортизатори, пружини, всі розхідники, нові передні гальмівні циліндри, гальмівні шланги. Після ДТП - заміна передньої балки, проточка втулок під нові ричаги, знову заміна всіх розхідників, знову нові амртизатори. 4 Задня підвіска Нові амортизатори, пружини, задні гальмівні циліндри. Незнаю до чого дописати заміну ГТЦ, і ГЦС 5 Електрика Тут поки що без серйозних втручань. Заміна всієї проводки на нову, і встановлення реле на фари. 6 Кузов Заміна двох дверей, двох капотів, передніх крил, частини "морди", частини лівої боковини, і задньої панелі. З кузова повністю знята фарба.
Далі в планах: Підготовка до, і нарешті фарбування автомобіля, встановлення БСЗ, посадка головок циліндрів на 2-3мм, всатновлення дискових гальм ( поки в дуже далекій перспективі ).
З.І. пробував вставити фотки, пише " знайдено заборонені ВВ коди IMG або URL"
|
|
| |
Rosko | Дата: Пн, 12.12.2011, 20:47 | Сообщение # 2 |
 Маніяк
Группа: Администраторы
Сообщений: 329
Статус: Offline
| перший нах з вставленням фото я зара бавлюсь
через пару хвилин:
вже справив, можеш загружати. якщо в галерею то фото має займати не більше 150кб
|
|
| |
AndriyZaets | Дата: Пн, 14.01.2013, 15:53 | Сообщение # 3 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 17
Статус: Offline
| Я погрунтувався! Грунт Novol protect 300 4+1, під ним кислотний грунт АРР.Додано (15.04.2012, 20:18) ---------------------------------------------
Поки без коментарів Додано (14.01.2013, 15:53) --------------------------------------------- Шось я давненько нічого не писав... За цю осінь вспів наїздити 2тис. км. Привик до машини. Тепер страшно в автобусах їздити Серйозних поломок не було, лиш постійно текли гальма. В кінці сезону зняв двигун, щоб поміняти зчеплення, і тут почалось: поміняв трамблер ( 2410 ), карб ( 21081 ), розподільний вал, зі зміненими фазами, рочточив канали в впускому колекторі і головах, замінив всі прокладки і сальники в двигуні і кпп, От що з того вийшло 
|
|
| |
Rosko | Дата: Вт, 15.01.2013, 13:28 | Сообщение # 4 |
 Маніяк
Группа: Администраторы
Сообщений: 329
Статус: Offline
| зря ти гену пофарбував, зря.... краще б відшкурив до блиску і залакував! як і кришки клапанів!
|
|
| |
AndriyZaets | Дата: Вт, 15.01.2013, 18:50 | Сообщение # 5 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 17
Статус: Offline
| Цікава ідея, треба буде то обдумати. Може навесні і перемалюю. Сьогодні потік новий сальник колінвалу поміняти невспів, то вже темніло, а гаража в мене поки-що немає.
|
|
| |
BIKER | Дата: Нд, 10.02.2013, 10:06 | Сообщение # 6 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 114
Статус: Offline
| нічо міняй і приїжджай на зустріч))
|
|
| |